Ett kort!

Utmaning att lifta ett kort eller en layout som var uppsatt hos Scrap och hobby.

Jag gjorde ett tack kort, det skall jag skicka till min moboror och hans fru. Vi fick hem flera limpor bröd med min mamma och pappa när de var nere hos dem. Det är ett bröd som inte går att köpa här utan är ett lokalt bageri nere i Tomelilla. De ville inte ha något för bröden men något måste jag ge.



Stämpeln en Grating Farm, underst en spetsduk som min mamma en gång i tiden har virkat. Tack stämpeln lånade jag av Lina på träffen och kommer från Inkido.
Mellan spetsduken och stämpeltrycket är utstansat av min nya spelbinders dais. Vad mycket fina nya former det finns. Pappret med löven tror jag är ett maja design papper men är inte säker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0