Har nu varit och röstat.

Gjort min plikt och röstat. Tyckte det var svårt till detta valet, andra val har varit så självklart för mig men nu tycker jag det var svårt. Det tyckte jag i det förra också vet inte riktigt vad jag står men jag bestämde mig till slut i vallokalen och jag hoppas att det blir bra i slut ändan.

Igår gjorde vi Liseberg med barnen, vi hade tur med vädret, det regnade inte så mycket och vi hade en toppen dag. Jag däremot är helt slut, var helt utslagen i torsdags med feber och illamående. Febern och illamåendet är borta men kvar är en urselt och frusenhet.

I fredags samlade jag krafter och gick på en konsert jag lovat Elinor i Kulturum. Mikael Johnsson och Folk, har aldrig hört Folk innan men jag tyckte de var grymt bra, köpte en skiva. Elinor gillade dem också.

Tror jag skall vila lite innan det är dags att köra Philip till fotbollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0