Scrapträff i Nol

I helgen har det varit en två dagars scrapträff i Nol. Det har varit mycket roligt och proffsigt genomfört. Mycket god mat är imponerad att de har lagat allt själv och bakat allt själv.
Många trevliga tjejer och jag fick en hel del gjort. Några sov över i omklädningsrummen och torkrummen men jag valde att åka hem, hade ju inte så långt hem, 30 minuters bilresa.

Visar de alster jag har gjort. Jag vann lottningen i julkortsutmaningen fick ett jättefint kitt med papper och chippboard, jag tar kort på dem när jag har packat upp dem orkar inte just nu.

Jag får tacka så mycket till Lina, hennes mamma och hennes kompis som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på för en mycket lyckad träff, ser fram emot nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0