Jag måste ha

världens sämsta minne, dottern skall ha uppvisning med Bliss, jag hade bokat biljetter förra veckan skulle hämta ut dem senast i lördags. Kom på i morse att jag hade misat helt att hämta ut biljetterna, shit också blev lite orolig att det skulle vara slutsålt men det var det inte. Dottern blev lite orolig också, tänk om vi inte kan komma och titta på henne.
Nä jag måste ta för vana att skriva upp allt i telefonen som får påminna mig.

Vilket underbart väder det har varit idag, satt ute en stund och drack kaffe på altanen det var riktigt härligt. Nu hoppas jag att värmen kommer på alvar snart.

Skall ta och städa upp i trädgården i veckan och göra det snyggt där ute, passa på när det kommer kontainrar på fredag, vi skall ha städdag i området på lördag så jag tänkte passa på att även slänga mitt trädgårdsavfall däri.
Tror det får bli service på cykeln till helgen också, behöver nya bromsar innan jag ger mig ut till de branta backarna. Nästa vecka skall jag förhoppningsvis börja cykla till jobbet.

Jag tänkte ta första lugna joggingrunda på måndag också, hoppas på att knät vill vara med. Har inte ont i det nu och känner inte av någon smärta men skall vila denna veckan också sedan blir till en början långsamt tempo.

Funderar på att gå ner och pyssla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0