Långledigt och underbart väder

Vilket väder vi fick nu i Påsk och det låter som att det kommer även bli fint till Valborg. Jag har njutit av det fantastiska vädret, känns nästan som om det vore sommar.
Barnen har varit ute nästan hela tiden och det är svårt att få in dem på kvällen. Nu har vi en dag till ledigt alla i familjen, själv brukar jag vara ledig måndagar men det är lite speciellt när hela familjen är ledig.

Skall köra dottern till Alingsås imorgon hon skall träna gymnastik i fyra timmar, skall bli intressant och se om hon stannar hela tiden ut. Själv har jag tänkt gå ut och springa. Har nu börjat lite smått att springa igen och det känns okej. Det blir svårt att få en bra tid till Göteborgsvarvet så nu är målet att ta sig runt och att kunna springa hela vägen. Jag får satsa på att träna till nästa år eller kan ju börja med Midnattsloppet den 27 augusti, kan ju ha som mål att slå förra årets tid på 1,08.

Var hos syrran igår och det var trevligt ända nackdelen är att det är en bit att åka men det är bra väg dit så det går ändå smidigt.

Lite påskpyssel har det blivit nu den senaste tiden och några örhängen.










Detta paret fick min mamma i påskpresent

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vilka fina örhängen.

Ha en bra dag!

Kram

2011-04-25 @ 07:49:39
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0