Tillbaks till vardagen

Japp då var man igång igen, det känns både och. Skönt att komma tillbaka till vardagen och rutinerna men jag hade gärna varit ledig ett tag till. På jobbet är det lugnt, lite inskolningar och väldigt lite barn nästan så att det är för lite, men det kan vara skönt med en mjukstart och framförallt för de nya barnen.

Sommaren har varit bra, har verkligne kopplat av. Vi var nere en sväng hos min morbror, åt kakbuffe och gick på Tosselilla. Vädret var ingen höjdare men det blev bad på Tosselilla ändå.
Varit hos mina föräldrar i deras sommarstuga och mest badat. Fixat iordning lite hemma sådant som inte har blivit gjort så som sätta upp lister och måla en vägg. Det känns väldigt skönt att det nu är gjort.

Pysslat har jag gjort lite grann främs nu sisa veckan. Har bland annat gjort ett bröllopskort som min syster hade beställt. Tyvärr glömde jag ta ett kort på det. Jag blev väldigt nöjd med det och det blev uppskattad både av beställaren och mottagaren.
Men jag har gjort ett kort till min morbror och det har jag fotograferat, gjorde även ett liknande till svärfar men det fotade jag aldrig. Båda fyllde pensionär.



Framsidagn. Stansade ut ett cirkel med spellbinders. Papprena kommer från maja design sommar. Pojken kommer från Magnolia och är färglad med akvarell färger.



Insidan, den här stämpeln kommer också från Magnolia och är färglagd med akvarellfärg.

Snart är det dags för lite träffar och då blir det mer.

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0