Kallt ute

Börjar fundera över när våren tänker komma? Jag längtar efter sol och värme den längtan resulterade i att jag la mig i solariumet efter träningen igår. Det var superskönt, varmt och ljust.
Idag var jag ute och sprang, ännu en orsak till att jag längtar till värmen, det var väldigt kallt idag på grund av den kyliga vinden. Längtar efter barmark utan is och grus.

Lite mer än en vecka har jag hållt på med Viktväktarna, det går bra, jag håller mig inom ramarna. Det blir många extra point efter löprundorna men upptäckte idag att det blev en mindre aktivitetspoints, tydligen minskar dem ner allt efter som man går ner i vikt.

Scrappandet går på halvfart just nu men fick ändå till en layout i veckan.



De stora bladen och den stora blomman är QK dies, spelbindersdie till journaling, texten kommer också från QK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0