Min nya Big Shot

Nu har mycket av snön och isen smält bort, det är hälrigt. Idag kunde jag springa utan broddarna på skoran. Börjat få lite vårkänslor och vad gör det idag då jo snöar. Hoppas att det bara är kortvarigt, längtar till att få börja cykla till jobbet.

I onsdags fyllde jag år, i tisdags åkte jag och min man till scrap och hobby, han köpte en Big shot till mig i födelsedags present. Är så nöjd med den.

I söndags anmälde jag mig till Viktväktarna på internet och imorgon skall jag gå på första mötet. Fyllde i checklistan i söndags över vad jag hade ätit, fick mig en chock inte klokt vad mycket kalorier det är man stoppar isig. Tycker inte att det är så mycket men det blir en hel del. Inte undra på att det inte går nerå men det är tur att jag tränar såpass mycket annars hadde det varit värre.

Har gjort en lo och ett kort där jag använt mig av min nya BS



Swirlarna och tagsen har jag stansat ut i min nya bs. Har inte så mycket mer att säga om den här lo



Greating farm stämpeln och sizzik embossing kuvert köpte jag samtidigt hos scrap och hobby.
Stämpeln har jag färglagt med PM. Det lär bli fler embossing kuvert, tycker det blir väldigt effektfullt. Jag har distressat emobissingen samt sprayat glimmer mist på.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Fina alster. Kul att du är nöjd med din BS.

Ha en bra dag

Kram

2011-02-08 @ 06:37:46
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: MarieG

Visst är den underbar!!! ;-)

2011-02-08 @ 19:55:59
URL: http://scrappyzzelochmat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0