Semester

Nu har jag semester och vädermässigt har den börjat bra. När det gäller hälsan började den inte så bra, jag fick feber och ont i halsen i lördags och höll i sig ett par dagar men nu är jag på bättringsvägen.

Jag skulle ha börjat med ett träningsschema nu inför Midnattsloppet men det gick inte att börja i måndags men jag tror det skall gå bra ändå. Mitt mål är att springa loppet på 55 minuter. Det blev en långpromenad idag en bra början och på fredag får det bli en lugn jogging runda.

Badat har vi gjort varje dag, i lördags blev det ett dopp i havet vid Åsa. Sonen spelade fotbollscup. Det var lite nytt för honom de fick spela på en större plan för första gången samt spela 7 manna, hans lag är vana vid 5 manna. Värmen och den stora planen tog musten ur dem men de vann sista matchen och det var ju roligt för dem.

Pysslande blir det inte så mycket utav nu, sitter hellre ute men jag måste snart göra ett bröllopskort, det skall vara klart innan den 31 juli, vecka 30 måste det vara klart. Se till att sätta mig på kvällarna då det ändå inte är något kul på TV.





Visar några alster som jag gjort för ett tag sedan men inte visat.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ha en jätte trevlig semester Petra.

Kram

2011-07-07 @ 06:14:52
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0