Långledigt!

Härligt med lite långledigt, fick ledigt imorgon och det innebär 5 lediga dagar. Har ni andra fått ledigt eller jobbar ni. Kanske ni har sådant jobb så att ni jobbar hela helgen.
Trodde att det skulle vara fint väder idag, det regnade inte men det har blåst väldigt mycket. Jag passade på att träna på gymet idag. Tycker annars att den här tiden på året att det är svårt att motivera sig till att komma till gymet, mycket härligare att köra träningspass ute.
Springa är härligt men det är så att man måste även träna annat så att inte kroppen tar skada och styrketräning är viktigt för att bygga upp musklerna så att inte leder tar skada när man springer.

Imorgon på förmiddagen blir det en kort men snabbt löparpass. Har ju som mål att kapa min tid på göteborgsvarvet och nu i augusti är det midnattsloppet och målet är att göra det under timman.
I måndags sprang vi blodomloppet, det var mycket folk och det som irriterar mig är att de som tänkt gå startar i springa fort gruppen. Det blev till att springa slalom bland folk som gick. Gång gruppen skulle starta efter löpargrupperna. Ja, ja  det var ändå trevligt och jag gjorde 5 km på 30 minuter, efteråt blev det fika med mamma, pappa, bror och make.

Dags att visa några lo jag gjort tidigare i veckan.







Här är en dubbel lo, har satt korten i den ordningen som vatten kommer. Eftersom det var så många kort valde jag att inte dekorera den här lo utan jag ville att korten skall vara i fokus.




Blomstämpeln som jag har i hörnena kommer från stämpelkällan, de stämplade fjälrilarna kommer jag inte ihåg var de kommer ifrån.

Nu skall jag gå och lägga mig tror jag, efter helgen skall jag visa ett bokkort som jag har gjort.

Trevlig helg önskar jag dig som läser här.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vad mycket fint du har gjort Petra. Ha en bra helg

Kram

2011-06-03 @ 07:39:38
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0