Jag gjorde och det och..

fått en blodad tand. Jag har anmält mig till nästa års varv. Tänkte försöka göra varvet på runt 2 timmar. Jag komm runt varvet på 2½ timma och det är jag jättenöjd med tanken på hur det har varit med träningen i och med knäproblem. På onsdag skall jag ta upp träningen igen och nu skall jag satsa på att göra midnattsloppet på under timman och det tror jag att jag skall klara.

Jag kände att det blev segt i benen det sista kilometrarna på varvet så  det är benstyrka och höftstyrka som gäller.
Jag fick dessutom en förtida morsdagspresent i lördags, en garmin pulsklocka, nu när jag har en leksak kommer det bli ännu roligare att träna.

Igår var det sonens tur att springa och det gick bra för honom med. Idag var han nöjd med att han fick med ett litet kakapaket i påsen, det fick följa med på utflykten de hade med skolan. Han klarade sig från regnet också.

Nu är det inte långt kvar till semester, jag jobbar i 4 veckor till sedan har jag en vecka, därefter jobbar jag en för att sedan ha fem veckors semester. Det skall bli så skönt och jag hoppas att vädret skall bli varmt och soligt.

Jag har fått kreativiteten tillbaka, har gjort en hel del layouter men har ännu inte tagit kort på dem. Det blir kanske i morgon. Idag har jag haft en hel del energi, tomatplantorna fick större krukor och jag har sått sallad och luktärter. Det skall bli spännande och se om det blir något, morötterna som jag sådde för ett par veckor sedan har nu börjat komma upp.

Nu så säger jag GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Härligt att du vågade anmäla dig igen. Jätte imponerad.

Skall bli kul att få se dina nya layouter.

Kram

2011-05-24 @ 06:18:21
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0