Det första ljuset brinner.....

står julens dörr på glänt och alla mäniskor glädjas att fira få advent.

Helt otroligt att nu är det första advent. Kan knappast tro det när jag tittar ut det är full storm ute.
Jag och dottern var i kyrkan på förmiddagen, det var familjegudtjänst, barnen sjung och spelade så fint därefter serverades det krov med bröd.

I år samlar Furulundskyrkan in kassar med lite julgott ioch pengar sedan skall ges till familjer som inte har råd med det där extra till jul i förrutom att de får kassen med lite gott i kommer de även att få ett presentkort på 500 kronor som de kan ex handla en liten julklapp till sina barn.

Förra lördagen var jag på scrapmara med scrap och hobby i Sävedalen. Fick gjort en del.







Med det här kortet van jag fina stämplar med världsdelar på i utlottningen.

Dessutom vann jag på en lott som jag köpte. Vann ett kit med ett album, papper och brads.

Jag fick gjort några lo också men de visar jag en annan gång.

Har gjort lite advents fint också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0