Dottern fyllt år

Idag fyllde dottern 11 år, det är inte klokt vad tiden går fort, elva år sedan hon kom till oss själv känner jag mig inte elva år äldre.

Hon bestämde att vi först skulle gå poängpromenad och därefter blev det fika hemma hos oss. Vi brukar gå poängpromenad på söndagarna tillsammans med svärmor, svärfar, svågrar och svägersker idag var även min mamma och pappa och bror med. Syrran och hennes kille kom till fikat, syrran skall snart få en bebis så hon orkade inte gå så långt nu.

Tog en liten höst bild när vi gick,



I går var dottern på bowlingkalas. Här är hon redo för att gå.



Ett litet kort till kalasbarnet som hade bowlingkalaset.



I veckan som varit har jag varit sjuk, feber och mått illa men nu är det bra igen och igår var jag såpass pigg att jag orkade baka till idag. Det blev smörgåstårta som dottern besällt och lite kakor.
Orkade göra lite kort igår också, två farsdagskort och ett grattiskort. Tyvärr glömde jag ta kort på farsdagskorten, kanske jag får chansen på det ena, det som min pappa fick. Grattis kortet var till dottern.



En lo visar jag nu som jag gjort för längesedan.



Nu skall jag snart släcka, är trött efter denna dagen och jag skall upp tidigt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0