Mässa

Igår åkte jag och min dotter buss in till mässan, betalar och går in. Går i ca en kvart när dottern säger att hon känner sig konstig i magen. Jag tror att det är för att hon behöver äta, någon minut efter att hon sa att hon kände sig konstig i magen blir hon yr och vinglar sedan kom det, hon spydde. Jag var tacksam att vi stod på ett sådant ställe att det kom på golvet och inte över några saker eller att det inte kom på nåogon annan människa förrutom på mig.

Det var några hjälpsamma, jag torkade upp efter henne sedan var det bara till att åka hem. Det blev en billig mässa, jag hann inte att göra av med några pengar förrutom till entren. Dottern spydde sedan mer hemma, det var vinterkräcksjukan som kom och den kom verkligen plötsligt. Jag hoppas bara att inte jag skall bli sjuk.

Hade köpt biobiljetter till idag till Tin tin, men hon kunde inte gå. Visste att mina föräldrar planerade att gå på den filmen idag också så de fick överta två utav biljetterna. Maken och dottern får gå en annan gång och se filmen.

Har nu börjat komma igång med skapandet igen. Visar ett litet julkort jag slängde ihop nu i kväll.

Imorgon är det måndag  igen och min ledighet är slut. Det har varit väldigt skönt att vara ledig, skulle gärna vilja vara ledig några dagar till men det är snart jul och då hoppas jag på lite ledigt igen.




Stämpeln är från Vilda och jag har färglagt med distresser. Papprena kommer från spilbitslådan. Har denna gången inte tänkt på om de hör matchar varandra utan har bara tagit det som jag hittade i spillbitslådan.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Tråkigt att dottern blev sjuk. Hoppas hon mår bättre.

Fint julkort Petra.

Kram

2011-11-07 @ 06:25:04
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0