Regnet de öser ner!

Ja, idag regnar det men vi trotsade vädret jag och dottern, vi gick med på poängpromenaden ändå. Jag fick 9 rätt, fick fel på den sista frågan. SKulle ha svarat som jag tänkte först, det var en bild på en byggnad och frågan var vad den låg. Jag har aldrig sett byggnaden och ett svarsallternativ var Göteborg, jag sa att det är säkert Göteborg eftersom det är med som ett alternativ men det trodde inte de andra så vi svarade Berlin så blir det när man lysssnar för mycket på de andra och inte går på sin egen instinkt.

Har ladddat ner appen till bloggen på min Iphone, skrev ett litet inlägg och tog en bild på en lo som jag gjort för ett tag sedan, men det gick inte att ladda upp. Visar bilden nu istället.

Skall bara jobba imorgon sedan är jag ledig hela veckan, skall bli skönt med lite ledighet. Skall städa, åka till G-kås i Ullared, klippa mig och gå till sjukgymnasten. Det blir inte så mycket slappa men jag behöver inte gå upp klockan 06.00 och jag får gjort sådant som jag inte hinner med under veckorna när jag jobbar.



En lo fylld med kort. Bilderna är tagna 1 januari 2010.



Det var den här lo jag försökte ladda upp via Iphonen.





Snart blir det julkorts visning. Har börjat med att färglägga julbilder. Snart är det scrap träff och då skall alla bilderna vara klara så att det bara är till att göra korten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0