Nolträffen

Nu i helgen var det Nolträffen. Mycket trevligt arregemang, god mat och trevligt sällskap.

För den oivigde var det ett scrapträff som arrangerades i två dagar. Jag satt uppe till klockan ett  och scrappade sedan ropade sängen på mig, vet inte när de sista gick och la sig.

En hel del lo blev det och några kort. Det var ganska många utmaningar men jag var inte med i alla. Det är så många duktiga, jag vann ingen omröstning men jag vann en lottning.
Med det här kortet.



Jag vann en stämpel från Vilda.

Utmaningen var att man skulle inspireras utav ett par skor som de smyckat med lite olika band och bling. Sedan skulle man välja en bingorad. Min bingorad bestod i ord, ram, stämplat och bling.



Det här kortet gjorde jag till en utmaning som bestod utav en skiss och att det skulle vara höstigt samt minst två stämplar från Vilda stamps.



Ett julkort till utmaningen att göra ett julkort utan en tomte på men jag deltog aldrig i röstningen utan jag åkte hem lite tidigare idag.

Det var lite smakprov utav vad jag gjorde under helgen. Det har blivit en del Lo också men dem visar jag senare i veckan. Nu skall jag snart gå och lägga mig. Skall upp tidigt imorgon och jag är trött efter helgen. Jag hoppas bara att inspirationen av att skapa skall vara kvar ett tag, kanske det kan bli lite mer gjort här hemma.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Fina alster. Tack för trevligt sällskap :)

Kram

2011-09-12 @ 06:12:43
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0